Hejhopp

hejhej=)
idag var det en toppendag vi hade både slöjd och musik=) efter skolan gjorde jag, Vidde, Amanda och Issa denna fina blogg. jag har varit ute en stund med Maja, Becca och Issa ikväll och vi skrattade mycket:)
Zigge var en busig hund och stack till grannarna "suck" men nu är han trött och ligger och sover
jag har precis bakat tårtbotten till tårtan som vi ska ha i caffen imorgon hoppas den blir smarrig=)

Grattis till alla uppfinningsbrudar i min klass som vann priser från FINN UPP<3<3


Kommentarer
Postat av: Majsan

Siggge kissade mot vårat staket medans vi åt kvälls fika. XD

2010-05-27 @ 21:10:29
URL: http://hofmansblogg.blogg.se/
Postat av: Issa

HAHAHAHA DET VAR KUL :D hopppas

det blev en guul flck :):):):):)

2010-05-28 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0