INSTÄLLD TRÄNING?!

Ahhhhhhhhh, jag får daaaampp!
Lugn Amanda, lugn...

Hej igen. Nu kollade jag på Laget.se och ser att vi har inställd träning. Igentligen borde jag inte bli så upprörd men nu kommer jag att vara rastlös hela kvällen och dessutom så kommer det inte att gå och vara ute. Så jag måste vara inne hela kvällen. Dessutom kommer inte pappa hem förrän efter 6 och mamma kommer hem vid 9 - 10 så jag kommer vara ensam med min broder som bara sitter med sin ipod touch hela dan. Usch. Jag kan inte borsta lakriz eller gå en lång promenade med honom, jag kan inte fara ut och jogga och jag kan defenitivt inte vara ute och fota i längre än 5 min.. Usch. Jaja, nu ska jag gå in på mitt rum och sura.. HEJDÅ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0