Coola bäbisar=)=)=)

Hejhej

Idag är det lördag och vi hade match tidigare idag och det kan ju låta jättekul, men jag är så förbannad för jag har en sträckning så jag kunde bara spela halva matchen och jag kunde inte ens köra järnet, sen så var det ju bara tvunget att börja spöspö regna och så förlorade vi till råga på allt med 5-1 eller nåt sånt. Fast vi kom ändå tvåa i serien så det var ju bra. När jag skriver det här så lyssnar jag samtidigt på Owl city (vanilla twilight & fireflies) Jag blir så lugn och glad när jag hör dem=) Jag ska kanske jobba om de när vi ska skriva om nån musikgrej på musiken;)

Här är vanilla twilight


Bra va=)=)

Om ni undrar vad min rubrik handlar om ska jag berätta det nu=) Igår såg jag och Björn ett program som handlade om hur världens mest sedda reklamfilm gjordes och självklart, here it comes=)



       De är såå söta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0