Match

Hallå.
Idag har jag dömt en match med Linnea G. Det var pojkar -00; Stämningsgården mot Bureå.
Det var jätte nervöst i början och men när man var på planen gick det väl ganska bra ändå...
Dom spelade ganska tufft och det var en målrik match, det vart 2-4 till Bureå, så det var väl lite synd (eftersom jag hejar på stämnings, för att jag har gått i stämnings..).
När jag var på matchen så kom Moa fram till mej, satt ner på knä och frågade om jag ville döma
med henne kl.2, och dum som jag är så sa jag ja, Haha, nej det kommer väl bli kul...
Så nu ska jag äta lite, dricka lite och slappa lite och sen cykla med Moa till sportfältet igen.
Jag tror att vi skulle döma flickor -99, men jag är inte helt säker..
Fotboll är livet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0