Faster<3<3

Hejhej
igår hände nåt underbart. Jag fick veta att jag har blitt faster!=)
Min brorsa ringde och pratade med pappa innan jag gick och la mig. Det blev en kille och han ska troligtvis heta Elis<3
Jag längtar sååååå mycket till jag får träffa honom och Petter och Johanna i sommar!!!!
Han var 48cm lång och vägde typ 2800 nåt sånt tror jag men han var född typ två veckor för tidigt. Han föddes på morsdag så Johanna blev mamma på mors dag<3<3 den 30 maj så det blev ett majbarn som mig<3
Jag ser fram emot att försöka bli en jättebra faster, jag ska göra allt för att han ska gilla mig och jag vet att jag kommer älska honom jag längtar ihjäl mig till jag får hålla i honom och se honom!! Jag kan bara säga grattis till min käre bror och Johanna och jag vet att de kommer bli superbra feräldrar!!!!<3 

ELIS<3<3

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0