Dömning

Hejhopp

Idag har det varit en bra lördag:) När jag vaknade var det första jag kom att tänka på dömningen. Jag var nervös och jag hade en klump i magen. Fast det gick hyfsat bra för mig och Amanda=)
Jag och pappa och Björn var på loppis på Sunnanå annars har jag inte gjort nåt mer på eftermiddan. Jag tog fram några böcker jag själv skrev för några år sen och det var jättekul att läsa=)

Igår hade vi match, det var DM jag har inte skrivit hur det gick för oss. Vi vann med 2-1 och jag tycker det var rättvist, fast det blev lite onödigt spännande i slutet. jag sköt två mål och hela laget kämpade bra!! nu är vi vidare i DM och troligtvis blir nästa match borta i Umeå, hoppas det=)=)

melodifestivalen har ju också avgjorts, jag såg hela men jag var grymt trött efter. jag tycker det var rätt som vann, låten var jättebra, synd bara att inte Sverige var med annars var det en jättebra final=)=)


Här är hon som vann!=) Lena med sattelite

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0