Tittat, tittat & tittat

Hejhej

Idag har jag tittat som ni kanske fattar<3
Jag var på Examenscupen och tittade när Björn spelade och det är klart att det väcker minnen. Det var där Issa var värsta hjälten och vi kammade hem guldet;)
Jag och mamma åt lunch hos mormor och morfar ( de bor i Pite) vi berättade roliga historier, här är en jag tycker om;) hehe:
Det var två sandkorn ute i öken, då sa den ena:
- Jag tror vi är omringade!

Efter det tittade vi på fotboll:)
Stämnings hade som synd var inte så tur och förlorade alla matcher men det var ju bara att fara hem och lossas som om inget hade hänt;)
Det var på ett sätt bra för då hann jag hem till Amazing race på teve!:)

Nu ska jag se Tyskland spela match, Taggad!!! De måste vinna, hejar på de men jag är ledsen att Ballack är skadad:( De måste vinna ändå!!
Nu måste jag skynda mig för jag kan höra nationalsången, snart börjar matchen


Här är jag när jag... tittar;);)




Kommentarer
Postat av: issa

det var inte bara jag som gjorde att vi vann. alla som slog straffar var ju också med på det ;)<3

2010-06-21 @ 10:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0