Solen har äntligen tittat fram igen

Hallihallo.
Idag har jag haft en riktigt härlig dag. Först kom mamma in och väckte mej vid typ 10, då orkade jag inte gå upp från sägen så jag låg kvar och läste Ljudet Av Ditt Hjärta.

 

Sen gick jag upp och tog lite frukost och gick sedan till mitt rum för att ta på mej kläder. Idag blev det shorts + en t-shirt pga det varma vädret! HÄRLIGT! Sen så satte jag mej och började göra ett kort till pappa  när han kommer hem. När klockan typ var 1 så åt vi lunch. Och efter lunchen spelade jag och johan Skip-bo och Uno! ;) Sen gick jag och Johan ut med Lakriz och först gick vi till sjungande och kastade lite boll, sen gick vi till klinforsån där han fick simma runt och leka. Vi gick hem 1 och en halv timma senare. Då blev det middag och sen for jag på träning. Nu har jag i alla fall kommit hem och duschat, och nu är jag hur trött som helst... Så nu ska jag gå och slappa lite famför tv. Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0