Roligt;);)

Hejhej

Idag har vi vart lediga!!!!!:):):)
Vi fick ledigt efter sjuornas schow. Jag tog det lungt före lunch med sovmorgon och slapp.
Efter lunch var jag, Elin, Amanda och Vidde hos Vidde och spelade in en film.
Vi klädde först ut oss och sen cyklade vi till tennisplanerna på sj. Det var jättekul och filmen handlade om en tjej som spelade tennis men inte var så bra. Det var ganska knasig men det brukar våra filmer vara=)
Sen skulle vi följa Elin på Rosengård och kolla på cyklar men när vi kom dit hade de stängt! typiskt. Nu ska jag snart äta och det är bra för jag är vrålhungrig.
Imorgon på senskan ska vi visa upp våra filmer som vi har jobbat med på svenskan, det blir jättekul:)

här är en bra låt som brukar göra mig gla:






Kommentarer
Postat av: Issa <3

Om jag hade varit med i filmen skulle jag ha ägit ut er alla ;D jag äger på tennis :) Och jag skryter inte jag säger bara hur bra jag är :) Gå med i grupppen på fb :)

2010-06-10 @ 18:54:19
Postat av: Issa <3

Om jag hade vart med i filmen skulle jag

Äga ut er alla för jag äger på tennis ;D

Jag skryter inte jag säger bara hur bra

jag är :) Gå med i den gruppen på facebook :)

2010-06-10 @ 18:56:38
Postat av: issa igen

opsi blev vist 2 stycken :)

2010-06-10 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0