Paddling

Hejsan idag är det ju torsdag jag har varit iväg och paddlat. Vi for i onsdags och paddlade iväg till bursiljum där vi stannade och tältade. Sen imorse fortsatte vi till mjödvattnet där vi åt lite lunch och sen for vi med bil tillbaka till skolan och sen hem. När jag kom hem så var jag så trött att jag inte orkade göra nått annat än att sätta mej vid tv.. Så jag och johan har sett Harry Potter. Sen har jag också lekt lite med Lakriz och nu ska jag gå ut och hoppa lite studsmatta. Men gud va tiden har gått fort...

Jag kan bara inte fatta det... Det är skolavslutning imorrn!


Yeey! Sen efter lite firande; får jag mitt välförtjänta sommarlov...! Jag kan inte fatta det heller...
Imorrn så får jag sommarlov i drygt 2 månader!

Sen när jag väl har fått sommar lov ska jag på psg med Myckle/Medle -96, hyra en husvagn och fara runt i sverige, spela Umeå fotbollsfestival med mitt kära lag, bada och sola och sist men inte minst...
Ha sovmorgon varje morgon utan att behöva stressa på morgonen!

Nu ska jag hoppa lite. HEJDÅ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0