Nu är verkligen sommarn här!

HEJ. Idag har vi varit lediga från skolan och jag har varit med Linnea, Linnea och Elin och gjort en film. Hah, jag och Linnea spelade tennis, och jag (Fia) var typ jätte bra och Vidde (Greta) var jätte dålig. Sen i slutet spöar hon mej i Winnis open! Haha! När jag kom hem så tog jag på mej bikini och la mej ute i solen på gräset och solade. Nu ska jag gå ut igen och sen ska jag väl äta eller nått. Åhh, det känns verkligen som sommarlov och jag vill inte gå i skolan imorrn... Jag vill bara ha sommarlov nu, och kunna ha sovmorgon varje dag. Men jag får väl stå ut en vecka till tur att det bara är en flamsvecka annars hade jag inte stått ut.. HEJDÅ och ha en riktigt härlig, solig eftermiddag!
Sommaaaaar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0