Mormor & morfar

Hejhej
Nu har sommarlovet börjat. Jag började lovet med att vara hos mormor och morfar. Jag for dit på söndag efter våran match så jag kom dit rätt sent men vi såg lite teve en film som hette systrar i jeans. Den var urbra och jag har beställt den nu från cdon.com. På måndagen var jag rätt trött men jag orkade i alla fall med och spela minigolf. Sen badade jag också fast det blev ett snabbt dopp för det var bara 14 grader. Sen spelade vi också lite spel och jag gosade med deras katt Alex, Alex fångade en mus också och vi såg genom fönstret hur han lekte med den<3<3 Idag tog vi det lungt och när jag kom hem så for vi och såg sommarteatern, Den var jättebra och rolig!:)


Kommentarer
Postat av: issssssa :)

Teatern var bra ;D

2010-06-24 @ 22:07:09
Postat av: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

NEJ!

2010-08-04 @ 14:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0