Hemma igen

Hejhej<3

Idag har jag kommit hem från paddlingen på elevens val. Det var jättekul fast lite jobbigt också. Vi paddlade till det stället där vi skulle sova och i början gick det väl lite sisådär för mig, Amanda och Elina men tillslut kom vi på hur vi skulle göra och då gick det kanon. Någót annat som också var kanon var vädret!! Strålande sol båda dagarna nästan hela tiden!
När vi hade kommit fram till sovplatsen gick vi först till tälten och efter en stund gick vi och badade! Det var faktiskt rätt skönt, fast kallt!
På kvällen badade några av de andra och då var klockan typ nästan halv tolv. Vi tittade på men jag och Amanda blev så sugna på att bada så vi sprang och hämtade badkläder<3
Vi somnade typ ett och jag hade sovit bättre och det inte vore för de tiotusen myggen som var i tältet!
Klockan sju gick vi upp och klockan halv nio drygt då paddlade vi vidare:)
På vägen såg vi en bäver, det var jättecoolt. Man såg huvudet när den simmade och sen dök den ner. Den var bara några meter från kanoten!:):)
Nu är jag hemma och är rätt så trött och imorgon är det skolavslutning och sen sommarlov!!!!!!:):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0