:):):)

Hejhej idag äre måndag :) En dag närmare sommarlovet ;)a
Och idag vare först idrott klockan 10 som vi
alltid gör på måndagar ;)
Sen vare lunch göttigötti, det var korvstråganof (hur man nu stavar till det )
Heheh :)
Sen efter lunch vare matte och jag skulle göra
matte provet som jag inte hade gjort när jag var sjuk och hemma :(
Det gick inteee så bra :S Aja nu äre över ;)
Sen vare So, inte så jobbigt men vi fick inte göra Geografi saken så det sög :(
Jag gillar Geografi :D Fast vi ska göra det på fredag ;) Yippie:D
Sen behövde vi inte ha nån franska för Curth skulle nånstans ....
Hehehe Spanskarna var tvungen att ha språk ;D

Och vi vann mathen igåt med 7 ller 8 noll mot Sunnanå :D
Ganska stolt ;)

Igår vare sveriges nationaldag :)
Heja Sverige :):):)

/ISSA© :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0