Blacke hela dan ;D

Jaa idag har jag från klockan halv 10 till typ 16 varit med Linnea G och hennes
pappa hela dan i hennes stuga ;D Kul men jag är as bränd på ryggen :( Det 
svider skitmycket :'( Mamma sprutade på nån aloe vera sprej så det ska bli 
bättre men det HJÄLPER inte !!!! :( Aja sen när jag hade ätit middag så for jag 
till ica med Linnea och hin köpte godis och chips till imorrn på midsommar ;D;D;D;D
Ska bli kul ;)
Jag ska va med mamma och några vi känner imorrn ;)
Fast klockan 12 ska vi till bonnstan och då ska jag köpa en sån
där god polkagrisklubba :):):)
AAa nu ska jag nog lägga mig framför min tv och somna ;)
Kommer inte funka för jag kan bara somna framför tven i soffan i rummet ;D
konstigt :S Aja hej då <3<3<3<3 (Y)
/ISSA ©
:D


Testa att sjunga den här om ni kan ,om ni kan så vill jag gärna höra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0