Bussen+kissnödig=:(

hejsan:) nu sitter jag så bussen på väg hem från min mormor och morfar som bor i Piteå:) jag har varit där heja helgen, jag var tvungen att fara klockan åtta igår morse och efter discot kvällen före var det ingen höjdare att behöva gå upp sju... Jag har träffat mormor och morfars katt också för första gången på länge:) det är en blåmaskad birma tror jag:) han heter Alex och är hur gullig som helst:) i morse när jag jag och såg tv i sängen så kom han och la sig vid mina fötter:) han älskar att bli klappad och borstad, han är hur gullig som helst men nu börjar jag ändå längta efter Zigge han är ännu finare:) och nu sitter jag i alla fall på bussen trött och kissnödig på väg hem igen till en ny skolvecka:( men snart är det ju jul så jag får stå ut de sista veckorna nu så får jag träffa Elis, Petter och Johanna snart och så fort jag tänker på det så är jag helt säker så att jag kan stå ut två veckor till i skolan:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0