Bra uppdatering..?

HEJ IGEN!
Kan bara säga att mitt dåliga samvete bara växer och växer. Nu har jag inte uppdaterat på hela sommaren! Så här kommer några av dom saker jag har gjort under sommarlovet..
- Varit på Piteå summer games med Medle/myckle och spelat fotboll dygnet runt
- Varit på 60 års fest hos min morbror
- Mina kusiner hälsade på
- Mina kusinbarn hälsade på
- Har varit på Umeå fotbolls festival med laget
- Solat, badat och slappat
- Varit på husvagns semester i 2 veckor
- Varit på Leksand sommarland i 2 dar
- Spelat fotbolls matcher med Utvecklings laget och det vanliga laget
- Tränat fotboll
- Fotat med Moa
- Varit i slottdals skrevan ( det är samma skreva som helvets gapet där dom spelade in ronja rövar dotter )
- Busat med Larkiz
- Fiskat med Johan och Pappa

...Och Mycket mycket mer!
Det var i alla fall några saker som jag har gjort under sommarlovet och jag hoppas jag kan bättra mej och skriva lite oftare i alla fall! hehe Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0